Jumaat, 24 April 2009

Kasih Ibu Kasih Bapa..

Emm pagi2 ni terasa rindu lak pada mak bapak aku yang jauhnya lebih kurang kalau nak balik adalah makan masa 2 jam..ntah dia org buat apa agaknya..tapi klu pagi2 macam ni selalunya tgh sarap kot..mak abah, terima kasih sebab kalian berdualah yang membesarkan anakmu ini sehingga 'berjaya'.....

isk isk kenapalah aku ni...yg pastinya aku rindukan masa2 zaman kanak-kanak aku yg dolu2..tak kisahlah aku nak ingat gak...walau pun masa tu aku tak ramai kawan pun kat area tmpt tinggal aku tuh..yg best kat sekolah ajelah..

mgkn kwn2 kat tmn aku tu tak sebulu dgn aku wallahualam bissawab.....ehh tak yah lah nak diingat sgt tp yg pastinya memori tetap abadi..lagipun depa tak best pun...kih kih kih..banyak gak episod duka lara,derita menusuk jiwa masa zaman kanak-kanak bodoh tuh....kena herdik,kena maki,kena apatah lagi semua ada..tp bila aku dah besau,dah jauh sikit gi belajar kat utara...hehehe aku rasa 'aman' dan tak der sape leh ngontrol kapla hotak aku nih...

tapi masa tuh aku rasa ikatan famili makin bertaut, seumpama kiambang bertautlah org kata...mak atau bonda yg tersayang aku terutamanya banyak mengebukan perasaan batu aku kepada debu-debu..eh eh...debu2 cinta kot..kasih kepada keluarga kembali sebab aku byk membesar sebagai kanak2 yg sensitif dan pendendam!! kuang kuang kuang bestnya jd pendendam..kah kah kah lepas nangishhhh...

(Nota Diari : Kasih Ayah Selagi Ada, Kasih Ibu Sepanjang Masa..)

Tiada ulasan: