Khamis, 23 April 2009

Kerja..kerja...



Alhamdulillah genap bulan Ogos 2009 ni genap 4 tahun aku berkhidmat di PPUKM, yang dulunya dikenali Hospital UKM..1001 kenangan yang aku tak leh lupa di mana tahun 1997 aku apply jawatan staf nurse kat tempat yg sama..pergh tak tahan beb..kelulusan tak tinggi mana tapi ada hati nak pegang jarum...keh keh keh...kelako pun ada..tapi aku dapat gak sokongan padu dan batu daripada famili aku masa tu..namun dukacita permohonan aku tak dijawab pun...erti kata yg lain..tak layak kot...pepaham sendiri..haha masa tu bermulalah episod dula lara aku berkelana dalam mencari identiti diri, kerjaya tetap...dan sehingga ke satu tahap pada tahun yang amat2 bermakna aku telah mengambil keputusan yg aku rasa tak salah2 lagilah katakan, masa tu umo dalam 22 tahun, gagahkan diri panjant tangga menara ilmu di Bukit Minden...hahhhhh...korang jangan tak jemu dengan stori giler aku nih...nanti aku sambung ek..

Tiada ulasan: