Selasa, 28 April 2009

Kisah hari ini..

Salam semua...dah lama rasanya aku tak 'mencurahkan' sesuatu dalam laman blog kesayanganku ini..umpama kegiatan harian / rutinku yang wajib setiap hari..emm hari ni aku bekerja seperti biasa walau pun sebenarnya aku masih letih dengan perjalanan semalam..my hubby tak sihat sebenarnya..aku rasa tak adil baginya sebab bulan lepas aku demam dia jaga aku..rushing gila aku semalam bila drive tapi mangkuk gak aku ni..highway pantai timur bawa laju macam mana still aku rasa lama..ntahlah mungkin aku sorang semalam pastu hati seriau je..harap2 hubby sihat hari ni ye!!!

1 Mei ni kita semua yang bernama 'pekerja' akan bercuti gamaknya..so kenalah bermuhasabah semula bahawa kerja yang kita lakukan akan membina diri dan keluarga..dengan kata lain, rezeki yang kita perolehi pastinya membawa berkat jika kita lakukan dengan amanah dan jujur..tapi korang setuju tak bahawa persekitaran di tempat kerja sebenarnya membawa 1001 implikasi kpd kita semua..baik bos dan anak-anak buahnya pasti memainkan peranan penting kepada organisasi..jika kita selalu tension, bosan gak..bebanan tugas jangan cakap..hahaha macam aku ni sambil menyelam minum ayor..wat keja,keja gak...tapi kawan2 penting tau utk buat sesuatu yg boleh meluahkan perasaan kita..jgn buat perkara negatif udah le...ok geng..jumpa lagi..keje dah panggil daaaa..

Tiada ulasan: