Selasa, 23 Jun 2009

Jem..Jem..Jem..


Aduhai..pagi-pagi entry aku dah bunyinya macam mengeluh..tapi tak mengapa sebab aura aku hari ni warna pink..at least kena cari sesuatu macam warna-warna kekuatan kita bagi mereka yg tinggal di kwsn2 panas..yelah macam kat KUALA LUMPUR nih..pada aku tak kiralah org perempuan mmg suka tak pink,purple ker,jingga ker,hijau apple ker...janji nampak sweet gitu klu nak dress :) Hehehe saja nak bermain dengan warna-warna pagi2 ni..klu kekawan yg tinggal di luar kwsn Kuala (hehehe bukan Kuala Kangsar @ Kuala Sg Baru ek...)aku rasa boleh jer pakai warna yg aku tulis td..maksudku klu bekerja & tinggal tmpt yg kwsn yg jem teruk,klu emosi tak kawal tencennn dibuatnya dlm kereta beb!! tapi yg bagusnya, in moral sepanjang aku berada di sini (eheii baru 4 tahun jer..)jarang sangat aku dengar bunyi hon dari pemandu di jalan raya..sesak@jem macam mana pun,mencelah jugak janji jgn berlanggar! Klu bunyi gak hon tandanya org tu mintak laluan sebab nak kencing @ bini nak bersalin @ jugak nak balik cepat romen  bersama dengan bini @ laki dia...kuang kuang kuang..itu firasat makcik lah nak oi...daaaa jumpa lagi yer..

Tiada ulasan: