Rabu, 8 Julai 2009

Awalnya

Yup semangat nak bekerja apalagi yang aku nak cari kalau itu yang menjadi rutinku setiap hari.Tapi hari ni aku keluar 6.20 pagi beb sebab nak tengok KL dah 'bangun' ke belum..emm nampaknya tepat sangkaan aku..haha keje gila beb bangun awal lagi tapi pada aku tak mengapa..apa lagi aku park awal kat tempat keje jam 6.45 pagi! Cuma aku berlegar-legar kat PAC sebab takut nak naik tingkat 3 sorang2..hehehe boleh tahan pengecut aku nihh..jangan wat memain kat hospital sebab dari tak sangka jadi betul2 payah nanti..yg tak nampak jgn diganggu, yg nampak terang2 muka bukan pecah rumah pun boleh songlap zaman ni jam..emm aku rasa hari ada sesuatu yg kurang tapi biarlah kupendam menjadi rahsia hati......

1 ulasan:

babymummydaddy berkata...

mcm 2 la ko ni..huhuhuh