Selasa, 7 Julai 2009

Mabuk Baju

Emm...tajuk kali lebih memualkan kot..ntah dah seminggu aku berhabisan hampir RM 200 untuk beli baju blaus, tambah lagi dengan bayar upah jahit 2 helai baju kurung batik kat adik ipar aku..bila termenung jap takut gak aku dibuatnya..nak kata nafsu tak gak sebab pronyer aku dah dua tahun tak berganti baju..kekekeke ye tak yer je kan.tapi hakikatnya memang aku beli/upah sekali lum sum..haru jugak..make it planning..gasak lah..'luahan' ni sementara jari jemari aku ni dah tergerak klik kat mouse.apa lagi 'lencong' ar jap :)

1 ulasan:

babymummydaddy berkata...

uik...membeli sakan nmpk..biler nak ajak aku shopping lak.....