Khamis, 17 September 2009

Coretan Hari Ini..

Emm sementara menanti waktu 'lunch' untuk berehat, aku saja on jap blog nie..dua tiga hari ni tak sempat nak belek lama2 sebab lagi nak cuti banyak lak kes yg dirujuk..klu boleh memang nak siapkan sebelum cuti raya ni..so naik kerje nanti tak leh bertimbun kes yg dirujuk ke luar..esok adalah hari yg paling aku tencen gak sebab ada lawatan ke rumah pesakit kat Kepong..sebenarnya ni adalah kes mangku tp disebabkan request drpd MO Child Psy utk kali kedua aku terpaksalah pi..agak haru biru jugaklah bila baca report yg lepas sebab dikatanya ibu dan anak ni tgl dlm rumah yg dipenuhi tikus..aku kenalah tengok esok macamana..family skill telah diberi tp mak pt ni still perangai lama..slow learner kot,kesian2.yg aku haru tu najis tikus ada kat kepala anaknya yg umur 4 tahun pon maknyer tak sedau..ade ke ek..tunggu jelah esok..harap tak termuntah aku esok..