Isnin, 7 September 2009

Kemalasan Melanda..




Emm memang memboringkan bila virus malas ni mula masuk dalam urat sendi aku hari nie..kalau tak ada vaksin yg sesuai jawapnya dah lama aku pejamkan mata, relakskan minda lupakan segala masalah dan hal2 yang dtg hari ni!! Ntahlah..ketuk2 jugak pintu hati ni, kalau bab kerja memang aku kdg2 nak dah sampai tahap nanar sebab keboringan yg kadangkala mengulit tak tentu masa..pelik gak sebab sejak akhir2 ni je aku dah rasa malas teramat sangat! Ya Rabbi..bukan niat nak membuta sebab takut makan gaji buta..hati teruja nak sambut Aidilfitri tidaklah pula sebab aku bukannya org yg berlebih2 dalam membuat persiapan..kalau difikirkan masa zaman studi genap 3 @ 4 tahun dah pun grade sedangkan la ni kerja dah pun baru melepasi 4 tahun aku dah setat rasa 'terancam'...mampukah aku ek??

Tiada ulasan: