Jumaat, 15 Januari 2010

Rumahku Syurgaku..



Rasa2nya kata2 keramat ni dah berkurun kita dengar..yelah macam dah klise dalam kehidupan..kali ini aku paparkan dulu 'sign' utama nak entry ke pangsapuri aku..letaknya di Kajang Utama, Selangore(amacam ada macam Singapore tak?)..tapi yg latest pemaju MRCB katanya tak boleh letak 'Laman' sebab MPKj tak luluskan..ntah kenapa aku pun tak pasti..tp jwpn yg aku dengar2 ada lak kata tak der dalam kamus DBP..apa lah tanya aku lah lain kali..hehehe..tu lah kalau bahasa asing lain nak digunapakai tapi frasa dalam bahasa Melayu pun tak nak dikaji..jadilah sekarang Pangsapuri Suria/PS...kalau kita semua nak tahu PS pun asalnya daripada bahasa Sanskrit (bukan air limau sunquick yer)..seronok juga tengok gelagat org2 atasan menentukan nama sesuatu tempat atau bangunan kan?? Fikirkan...