Isnin, 11 Januari 2010

Sepi Itu Indah...

Wau...salam..salam..dah lama aku tak jenguk ke 'diari maya' aku nih..betul bangat, sepi tu kan indah nian tapi tengok2 keadaan jugak..kesibukan masa menyebabkan aku tak dapat nak masukkan ape2 stori yg boleh dishare..(ada pakar bahasa mati aku,maap ya!)..dah 10 hari berlalu, tahun baru dah menjelma dan esok bakal mewarnai jalur-jalur kehidupan kita..pahit dan manis pasti tersurat..yg penting keazaman sentiasa ada tanpa menunggu di awal tahun! Penanda aras kena adalah org kualiti cakaplah..ok, berbalik pada kisah aku...akhir tahun lepas memang agak memenatkan sebab berpindah ke rumah baru..alhamdulillah walau pun apartment je tapi ni lah hasil titik peluh yg takat ni mampu kubeli utk dijadikan aset kelak..lega jangan cakap sebab aku dgn ajiz agak tutup mata sebelah nak keluarkan belanja semata-mata utk keselesaan kami di rumah Laman Suria!! Tapi dalam masa yg sama aku rasa bertuah dan syahdu jugak sb ajiz mampu buat kerja2 pertukangan yg dia tahu kat rumah kami tu..hahh nanti esok2 aku try download gambarnya yerk..agak dua bulan jugaklah aku menunggu renovation siap kat rumah aku tu..hasilnya sekarang sampai saat ni rasa letih lagi tp jauh sudut hati aku gembira dan teramat syukur sangat2..dalam masa yang sama jugak aku rasa tak sabar nak menanti penghujung bulan April ni,insyaAllah satu kelahiran yg dinanti-nantikan oleh aku, suami dan ahli keluarga yg lain..tak kisahlah bayi lelaki @ perempuan..tp dah 3 kali scan katanya girl..naluri aku lak katanya boy..tak kisahlah...janji sihat2 dlm kandungan!! kelengkapan bb blm beli lagi,nantilah satu masa yg indah nanti yer...korang2 yg ada pengalaman jd ibu @ bapa mesti teruja kan?? Gembira tak terkata tp dalam hati Allah saja yg tahu..