Isnin, 28 Jun 2010

Sampai Bila..



Satu pertanyaan yang aku sendiri tak tahu bila kesudahannya akan terjawab..my husband belum lagi dapat jawapan berkenaan pertukarannya ke KL..letih gak menunggu sebab rasanya dah tak larat nak pikul.Belanja dapur dan 2 kepala..belum lagi tol dan minyak..anak lagi punyer maintenance..hehe apalah mama ni..nasiblah aku boleh bersabar kalau tak dah lama aku naik lif kat TIMA menuntut apa yang patut..walaupun famili aku dok sekali dgn aku tapi yg tu berstatus sementara sahaja sebab depa pun ada rumah dan famili aku pun seriau kalu aku tinggal berdua dengan Kinah selagi ketua keluarga tak dapat pindah..Ya Allah, Kau tabahkanlah hatiku lagi untuk menempuh hari-hari mendatang...Amin!!