Jumaat, 9 Julai 2010

Bila Nak Kaya?


Semua orang nak kaya..tanyalah pada orang yang susah,mesti mereka pun nak kaya..tapi dalam zaman sekarang nak2 duduk kat high-land jawapnya memang high-cost la bajet..aku sebenarnya tak adalah bercita-cita nak kaya tapi aku menyimpan hasrat nak berkarya secara serius..mungkin kat sini tempat aku luahkan apa yang terpendam selama ini. Hasil2 karya semua dah ada cuma aku nak cari somebody yg boleh publish jer karya aku..yelah karya aku pun bukan jenis yg macam sasterawan negara buat..biasa2 sajer sebab selama ni aku hanya hantar karya kat Majalah Mingguan WANITA, Berita Mingguan dan UTUSAN saja..aku buat semua ni atas sebab minat sangat2 dan mengisi waktu aktiviti rutinku..ertinya setiap hari aku berkarya (sajak) tapi lepas tuh aku simpan jer..soal rezeki aku berserah saja kepadaNya.Amin...

Tiada ulasan: