Jumaat, 9 Julai 2010

Luahan lagi..



Wau Wau Wau semakin hari kesibukan pasti mengelilingi rutin tugasku.Kerja semakin menimbun,sampai kadang-kadang dah macam tak ada waktu rehat untuk aku..permohonan semakin banyak.Kerja kat kebajikan macam ni lah gayanya..lambat proses nanti lambatlah jugak dapat jawapannya.Cuma hari ni aku rasa ada ketenangan sikit sebab aku nak cari sebab sendiri.Time rehat kenalah rehat....tapi mustahil aku nak refuse segalanya sebab time berehat macam ni ada jer benda aku nak buat..aku fikir Buletin lagi..boss aku dah nak bahannya..mujurlah separuh berita aku dah buat...part grafik jer yang jadi problem aku sekarang..AJK grafik ada tapi tak gerak2 sebab nak di push sajer..alangkah bagus kalau aku mampu buat semua..adakah aku ni menyusahkan orang dalam opis aku nih?? tapi aku tak sampai hati sebab tak nak lah kaup mata dlm PTK - PKB..ohh tolonglah faham...dalam situasi begini aku betul2 dlm dilema.... :(

Tiada ulasan: