Khamis, 1 Mac 2012

Hari Baru di Taska PERMATA


Syukur alhamdulillah..hari ini 1 Mac 2012 Ainur dan Asyraf akhirnya dapat dimasukkan ke Taska PERMATA kat PPUKM nih..lama gak menunggu list..dalam masa yang sama gak aku rasa sedih jugak sebab 'berpisah' dengan mak pengasuh anak2 aku..yelah mulut pompang pomping macamana pun mak pengasuh tu macam dah akak aku jugak..terima kasihlah kak lia sebab menjaga dua orang anak-anakku ini..sesenang kami datang bertandang ke rumah akak..apapun aku mengharap sangat agar dua orang anak aku nih dapat sesuaikan diri di tempat baru..Ainur tuh pantang jer nampak 'playground' meluru je ke tempat syurganya..kalut sesangat aku pagi tadi..nak daftar lagi,basuh berak cerap(nama timangan adik ;))..yang pasti line clear pagi tadi...tak sabar nak balik petang ni,nak jenguk kakak dengan adik kat taska!

Tiada ulasan: