Jumaat, 25 Mei 2012

Jualan Beg dan Minyak Wangi..berpatutan beb...





Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia semua..

Nak berkongsi dengan kawan-kawan yang berada kat luar sana tu, sesiapa yang berminat nak memiliki beg-beg yang kira tomei-tomei ni, bagilah tahu saya ye..1 beg berharga RM15..saya hanya tolong jual kenalan saya yang bekerja sebagai Pramugari MAS. That girls ni selalu flight ke Dubai, Hong Kong, AS dan seratalah...kat saya pun ada minyak wangi yang girls ni ambik dari Dubai..sejibik bau macam original..pada saya oklah harganya dalam RM35 sekotak..macam-macam jenis ada, CK,Hugo Boss, Escada, DKNY dan banyak lagilah..yang best tur kawan saya ni bagi lagi free paper beg kepada orang yang membeli minyak wangi daripadanya! Kalau ada yang perasan, minyak wangi yang dijual kat down town atau kat mana-mana harganya sampai RM70-90, pastu dapat beg plastik kan?? So apa lagi, kawan-kawan yang minat nak membeli barang-barang seperti beg dan minyak wangi ni, usha-ushalah saya ok..apa-apa hal emel je kat saya akuzaila@gmail.com. Segala pertanyaan akan dijawab..byee..

Tiada ulasan: