Isnin, 18 Jun 2012

Aduhai Terhirisnya Hati Ini..

Asalammualaikum kepada para pembaca blog yang berkesudian menyinggah laman blog saya yang tak seberapa indah ni..saya ni bukanlah penulis blog yang maha hebat..sekadar meluah, meluah dan terus meluah mengikut terdetik dalam hati sanubari. Betullah kata penulis-penulis purbakala tersohor bahawa hanya dengan tulisan kadangkala boleh membuat seseorang itu terasa hati atau pun jauh hati!. Saya bukanlah insan yang mudah cepat terasa (kadangkala selalu, huhu..) tapi kalau dah appear nama saya dalam blognya mengatakan saya ni jarang bebenor nak update blog, apakah motifnya mengatakan saya demikian..memang tuan empunya tersebut nak sharing pengalamannya tapi ada kesalahan ke kalau saya tak update dalam blog saya sendiri??. Tambahan lagi, dengan 'bangganya' insan yang pernah tinggal sebumbung dengan saya ini memaklumkan tak link dengan blog saya hanya semata-mata saya nih jarang nak update..aduh, terhirisnya jiwa sanubariku..apa motifnya si dia berkata-kata begitu tidaklah saya ketahui..biarlah..janji INI BLOG AKU..So sweet sangatlah saya ni tak pernah paksa orang lain baca entry-entry saya dalam blog-blog yang saya setup..tak sukalah nak bermusuh..tata, jumpa lagi kenkawan!

Tiada ulasan: