Jumaat, 10 Ogos 2012

Aku Nak Luah Juga!


Salam semua para silent reader di luar sana..dah habis solat tarawikh apa lak menu yang menunggu kita kan? emm carik-cariklah makanan yang ada kat dapur tuh..kahhh..hati saya malam ni terasa sayu lak tetiba..kalau boleh saya tak maulah jadikan blog maya saya nih tempat mengadu atau meluah perkara yang terbuku di hati..kang ada lak kaum muslimat yang terjah kat saya lak,kenapa tak luah je masalah kat Allah..memang betul,sebagai HAMBA kita wajib meluah dan merintih kepadaNya dengan sesungguhnya!..Saya sebenarnya tak suka bersyak wasangka,nak nak dalam bulan mulia nih..saya dengan C ni bukanlah rakan yang terlalu rapat di opis,hanya seadanya hubungan silaturahim..namun saya selalu jadi mangsa kecemburuannya..nak speydo dengan saya sesuka hati..apalah dosa saya kat dia? Bila tahu saya ada blog sendiri,jeles tak bertempat..saya tukar kereta pun dibandingkan hasratnya nak guna mpv oversea pulak..bukanlah saya nak mengumpat dalam blog cuma dah tak tahan menanggung perang saraf psikologi sejak 5 tahun  lebih saya mengenali dia..kalau pasal kerja juga tak pasal-pasal diri ni kena tembak dek perlinya..saya ni dah tebal dan lali dicop garang oleh orang2 di  opis..so tak perlulah nak banding kerja masing-masing..tapi sebenarnya,insan C ni sangat bahaya sebab depan tersangatlah manis tutur bicara..tapi bila kita tinggal atau hanya ketika berdua,lidahnya umpama belati tajam yang baru diasah..selumber hidupnya berkata tanpa menghirau hati dan perasaan insan yang berada di depannya! Dia boleh jadi malaikat depan kita tapi tak sampai seminit karekternya akan berubah menjadi  orang yang kuat cemburu!! Haha..oklah, Mama Rocky..dah..dah..dah..jangan dilayan perasaan sendu tu yer..ingat coklat Kit Kat jew..

Tiada ulasan: