Rabu, 15 Ogos 2012

Apa Barang..

Emm..dah nama pun manusia biasa, tapi kalau dah terbiasa bukankah perkara tu dah jadi habit kat dalam diri  individu itu kan...penat mak nak layan..dalam melayari alam rumah dan tangga, mustahil kemanisan sahaja yang kita kecapi..keperitan tetap ada walaupun dengan cara terselit ke, terjurai ke atau apa sajalah..sapa yang tak mahu bahagia? Ada? Emm mungkin ada sesetengahnya sampai sekarang takut nak membina mahligai tapi tak kurang juga dah lepas kahwin baru tau langit atau laut tuh biru..apapun ni semua proses dalam memantapkan institusi kekeluargaan. Sebenarnya saya tak lah meletakkan entri kali ini sebagai topik atau bahan stori utama..pepatah keratan terpendek yang orang luar dok lambung sekarang, sharing is caring lebih sesuai ditujukan kepada situasi seperti dalam borak santai, hah macam yang mak lakukan sekaranglah kan...uppsss pelbagai komentar pasti disuarakan dan dilontarkan..berbalik kepada 'isu' minor yang diutarakan adalah..eh..eh..eh..korang dapat tangkap tak isu apa kat sini??? Apa barang daaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan: