Jumaat, 3 Ogos 2012

Hobi Baru Maaaa


Salam Kawan-Kawan Semua!!

Dah agak lama saya tak menjenguk laman blog kesayangan saya nih..yelah asek jengulk blog orang lain jer terlupa jap saya nak kemas kini blog Diari Sebuah Kehidupan!! Well..well..well done..bulan-bulan puasa ni lebih baik kita meningkatkan amalan atau ibadah kita insyaAllah berlipatgandalah pahala diri kita bukan untuk di dunia sahaja bahkan saham berpanjangan di akhirat kelak. Paling-paling 'work' yang tak membawa atau menjurus kita ke perangai yang tak elok sangatlah ialah menerjah ke mana-mana laman web atau blog yang mendedahkan kita 1001 resipi makanan dan lauk pauk, timur ke barat ke..nih hobi baru saya..yelah sejak masuk rumah baru nih macam-macam perkara yang saya nak masak & 'bake' khas untuk suami dan anak-anak tersayang..saya suka!!! Apa yang memotivasikan saya untuk terus belajar dalam hal ehwal memasak ialah apabila 1 hari yang indah (semestinya di bilik opisku) saya telah 'enter' ke laman blog si pemilik yang bernama Ana Suzana..kawan-kawan cubalah jengah juga blog ni mylovelyfamily-ana.blogspot.com sure banyak info yang boleh kita 'sharing' dan lebih menarik lagi tentang bab masak-memasak..anak-anaknya pun comel-comel belaka..memang bagus betul adik blogger tuh..solute sesangat!!..tahniah ;) .Apapun, yang baik kita contohi..kita mesti cuba! Sekian, jumpa lagi .



Tiada ulasan: