Isnin, 6 Ogos 2012

Kenapa ni beb??!!

Hari ni tak pasal-pasal entry saya pasal benda alah kat atas ni lah..bukanlah aku nak sangat benda tuh ada kat blog  tapi ramai gak member-member lama saya soh hapdet letaklah nuffnang..hurkhurkhurk..makcik ni dahlah tak berapa celik I.T nak oi..yang bestnya tuh kawan-kawan saya ni cakap kalau ada rezeki masyuklah kantung..arghh tu bukan tujuan atau nawaitu saya berblogging..tapi kalau u all semua terperasan entry-entry saya yang lepas-lepas kebanyakannya macam syiok sendiri, luahan keadaan semasa jer..tiada kaitan apa-apapun..hanya diari maya yang masih terkawal penulisannya lagi tuh!! Lagi pun saya suka bidang penulisan..memang saya amat cintakan dunia sastera sedari dari bangku sekolah. Tak lah banyak bidang saya cebur hanya genre sajak dan penulisan ilmiah berbentuk komentar sahaja..insyaAllah satu masa yang indah saya hapdet penulisan saya tuh yer..jumpa lagi..

Tiada ulasan: