Selasa, 28 Ogos 2012

Sanggup Tikam Aku?







Bukanlah nak membuka pekung di dada sendiri, menyelak kain sendiri yang terkoyak..almakanya tak sangka  selepas beberapa hari Syawal ni datang lagi ujian persaudaraan dalam keluarga sedara di sana..puncanya gambar yang dihaplodkan oleh salah seorang adik sepupu saya tetapi bagaikan diberikan keistimewaan daripada Allah yang saya boleh dapat rasa diri ini dicanang sedemikian rupa..kenapa disebabkan korang beraya di rumah bekas KM Melaka (kebetulan dia tuh sepupu rapat arwah abah), maka nak berselindung pengetahuan daripada kami sefamili? Memang ini yang saya rasa sangat-sangat sebab potret tuh bagaikan berkata-kata ; ''jela...depa semua dok pompang-pompang kat hang..''...baguihlah...korang ada ke tak ada ke, sekadar perencah mee segera je dalam mangkuk corella saya...nyehnyehnyeh..

p/s: APALAH ERTI SALING MENGHULUR TANGAN TANDA BERMAAFAN DI AIDILFITRI KAN?

Tiada ulasan: