Isnin, 3 September 2012

Aku Tak Bengang Pun..


Biarlah ada yang mengata, biarlah ada yang menikam, biarlah ada yang menabur dendam dalam diam, biarlah..biarlah..biarlah..jangan kita cakap lebih sebab cakap lebih mulut busuk..kita semua masih dalam bulan Syawal..yang saya taw, mulut yang busuk ketika berpuasa itu lebih wangi ketika berbuka (salah ke ayat mak ni ekkk??)..kalau ada insan yang tak suker baca blog nih, saya nak cakap haper  kan? Ni ruangan pojok saya, ini BeLog aku Punyer!! Itu jew..tata..




(p/s : tQ kepada insan silent reader yang sudi folo saya dan bagi mesej membina melalui no hanset kedua..terasa macam di atmayer lak ketika zaman kampus..perasan jap..hehe..)




Tiada ulasan: