Ahad, 16 September 2012

Ceritera Semalam




Salam semuer..hehe Mama ROcky comeback setelah semalaman tak hapdet belog maya nih..rindu menggigit jari u..huhu..untuk kenangan kita sekeluarga juger,mama uploadkan pic kakak yer..tambah-tambah mama suker sangat landskap kat Astaka Heights, Shamelin Cheras..sebenarnya kami semalam pergi majlis rumah terbuka rakan sekerja,rumah En.Azman..sebelum gi rumah Aman, sempatlah saya paksa anak daraku tu berposing..haha! Sempoi jew baju kakak..betul kata Aman,macam balik dari tadika! kehkehkeh..puas mama pujuk,idak mawnya dia tukar baju yang cun-cun siket ker..ikat rambut lagi payah..ni pun dipaksa..apapun mama geram tengok pasu air kat belakang kakak,comel bangat!! ada potensi nak survey kat Nilai lepas ni..huhu..tengok bajet dulu lah....
(Nota Kaki : Terima kasih daun keladi pada kawan-kawan yang mengadakan OH semalam dan tempoh hari ,rumah En.Azman dan En Faiz S..maafler tak sempat nak alihkan lensa dalam majlis u ol..)

Tiada ulasan: