Isnin, 24 September 2012

Salam Perantauan Dari Iraq


Artikel yang telah disiarkan pada 17 Februari 2012..Keratan asli tak sempat beli ler..


Ini sekeping yang sempat saya ambek daripada encik hasben..ambek ambek beli jugak taw..free part lain kononnya..ka ka..


Ini gambar muka belakang..

Salam sejahtera semua..rasa-rasanya dah ada dan mungkin ramai dah tahu kewujudan benda alah ni kan..saya ni kan suker kepoci, baru sekeping tapi terlebih sudah newsnya!! wo wo..nanti dulu..saya ni bukanlah kemaruk nak jadi jutawan..tapi kalau dah rezeki, sapa nak bagi kan? ka ka..angan-angan mak jenin..tak kisahlah..jutawan AS pun beli melambak-lambak..aku ni jew beli se not  dah cukup,buat kenangan kalau tak RV! 

Kalau doa ini termakbul saya nak settle macam-macam perkara..haha..hutang belajau yang tinggal RM4-5K lagi..antaranya lah..eiii tak sudah-sudah angan-angan mak ni lah kan..emm yang pastinya difahamkan ada jugak surirumahtangga dan student IPT yang turut membelinya..syabAS..mari kita doa sama-sama semoga ada rezeki hujung tahun ini..amiN!!

Nota Diari:
Nak Seribu Daya, Tak Nak Seribu Dalih..
Hidup berpaksikan Kesederhanaan, penghujung hari jiwakan teNAng..

Tiada ulasan: