Isnin, 1 Oktober 2012

Kalau Aku Benci, aDA KaU sedaU?


Urgghh bestnyer tetengahari buter ni dapat menaip papan keyboard..laju dan kurang siket kegatalan jari jemariku..entri MR kali ni pedas tak pedas ar..sapa makan cili bangLA dialah yang pijau sendiri..miyahaha..MR idaklah menujukan pada sapa-sapa tau..ishh tak baiklah nak herot orang (mata naik atas..uwerkkk)..kalau bersisa dendam tu, sekelumit pun dah kira ok itupun sebagai tanda pengajaran dan peringatan di lain hari..ada kawan sebuku MR dulu dia kalau benci orang apalagi tempat beloG jelah dia ceritkan orang yang dia benci tau..yelah kita ni manusia, kenkadang depan kita bermanis sebab kononnya nak jaga hati (woit mata naik atas lagi arrr) dan lebih penonjolannya ialah sebab nak tunjuk baik semata-mata..semua orang ada pernah buat kan? NAseb ar kau...padan muka..miyahaha...tak kiralah kau sedara -mara ke, kawan ke, aper ke..apa pun yang penting kenalah berwaspada kepada orang yang bersikap pelastik..alah kalau ejaan betul tuh plastik untuk isi sampah..dah lah susah nak dibiograsi..hidup menyusahkan orang pulak..senang cerita hidup dalam 2 alam pun boleh..betul kawan aku cakap, sapa-sapa ada belog biaulah dia nak karang apa pun..dia nak kongsi idea ke, nak letak pic gambau rumah banglo bertingkat-tingkat ker, apa-apa kesukaan dan kebencian lantaklah woi...ada MR AAK??? Dan yang best MR ni tak kemaruk nak earning pon dari hasil berblogginG ni..just suka-suka..duit yang ada sekarang pun dah kira alhamdulillah walaupun bukan bergaji seorang pegawai atasan mahupun doktor...kang kalau cakap lebih-lebih dituduh cakap riak, besau..letak gambau dalam belog pun dingata riak..hati di dalam saper yang tahu wehh...DIA yang tahu..macam yang MR letak entri kat atas, kau sedau ke?

Tiada ulasan: