Isnin, 15 Oktober 2012

Kena Tipu..geramnya...

Dah larut malam..mata ni masih segau lagi
Nak buat apa lagi yer
dari dapur sampai ruang tamu semua dah daku berehkan
memang kerja rutin MR, tak yah tunggu hujung minggu
anak-anak pun dah lelap sejam yang lepas
fuhhhhh..lega, puas memujuk
tak padan dengan demam, selesema dan batuk 
kemain dua beradik nih
memang mamanya kena tipu dari petang tadi
ha ha ha
saja nak bersenda dengan mamanya kot
dari awal pagi tadi dak adik hingusnya leleh jew
dak kakak lak batuk jewwwww
sekali serentak laaaa
habis kerja,ambik dari rumah pengasuh
singgah klinik panel di Permaisuri
mujur panel terima sebab buku lak hilang gara-gara pindah rumah
dalam klinik
dak Cerap meragam
mengalih bb yang baru belajau rangkak
sibuk lak bukak pampers sendiri,bukak suau lah...gerrrr
so malam ni..sebagai penawar keletihan MR
moga ubat 3 serangkai tu dapat rawat bebudak nih
dengan izinNya cepat sembuh..
MR bukan letih apa sangat
dah sakit bebudak nih menyebabkan si ibu lagi letih
tak reti dok diam,nak nak dak Cerap..
takpa lah mama..nanti dah besau cerap tak macam bb lagi..
terindu lak kat korang masa belum dapat kaki..
macam dengau arahan jerrrr..ha ha..








Tiada ulasan: