Ahad, 4 November 2012

cAtaTan HujUng MiNggu


Selamat menempuh hari minggu yer..
alhamdulillah habis sudah tugas mama rocky di dapur tadi..kakak dan adik pun siap tertidur di dapur tu pun MR yang paksa lepas bebudak ni main pondok-pondok..ha ha..
Teringat MR masa kecik dolu, pun gitew gak..mak masak, MR lak main pondok-pondok..alah, main masak-masak lerrr..indahnya mengenang msa silam dulu..zaman silam kanak-kanak MR hanya ada abang kandung sahaja..dah nama pun budak lelaki, mana suka nak main msak-masak..dia sibuk nak main gulilah,bolalah,gasinglah..nasiblah MR lagipun MR masa tuh dunia MR kecik sesangat sebabnya takder adik lagi masa tuh..kawan-kawan sepermainan pun tak ramai..adalah kawan dengan sorang anak makcik kantin kat sekolah abah dulu..tah apa dibuatnya sekarang..hushhhh..dahlah hingus dia meleleh tiap masa,rambut lak perang..aliyah namanya..tapi dia bawah umur MR ar..tapi MR tak rapat pun dengan dia sebab dia asyik nak main jew..kita main masak-masak gak tapi buku jawi selalu pegang or..wooo dasat aku masa tuh..
apapun, memang indah jika kita kenangkan semula zaman kanak-kanak suatu ketika dulu..mungkin kita tak boleh kembalikan masa yang dah berlalu..hingga kini MR masih rindukan zaman itu!