Jumaat, 9 November 2012

Jelita selamanya..


Tu dia..cik Misha Omar kita dah kuau dah...punyer siket lama MR perap beli 2 minggu lepas baru sekarang MR berkesempatan untuk haplot dalam belog kesayangan jiwa raga MR nih..uppss letih..letih..tapi hati gumbira!! Belek-belek punyer belek, misha omar ni makin terjelita setelah guna produk kecantikan shiseido..MR pernah belilah CD dia dulu, alahai masa tuh tengah femes lagu Bunga-Bunga Cinta ler..dalamnya memang best-best ar lagu-lagunya..ha ha yang minat jew dengau, korang yang tak minat toksah dengau..kuang kuang

Jelita keluaran November ni sebenarnya ada beberapa topik yang menarik antaranya berkenaan tip bercuti..itu jew yang MR rasa menarik, poyo kan? hahaha...sebenarnya MR daripada zaman kanak-kanak dah terbiasa dengan majalah JELITA selain daripada majalah kartun Bambino dan Gila-Gila..ha ambik kau..bukan MR suka-suka nak baca sebabnya arwah bapak dulu, sungguh dia garang dia ada jugak belikan untuk mak aku tu majalah JELITA tau..romantiknya bapak MR dulu..yelah sewel ler mak aku kalau tak buat apa-apa kat rumah kalau dunia 24 jamnya asyik buat yang sama jewwwwwwww..mati kutu, dunia pun tang ceruk dalam rumah!! So ada baiknya dalam kegarangan bapak, dihadiahkan kepada isterinya JELITA saban bulan..jadiknya MR pun tompang membelek ler majalah tersebut..

Waima MR yang kecik masa tuh pun merasakan isi kandungan JELITA masa tuh lebih padat dan sendat dengan info..resepi pun jangan cakap..yang paling mudah giler ialah goreng ikan bilis sambal pun ada taw..punyerlah nak memberikan pengetahuan kepada pembaca pada era tahun 80-an, JELITA menganggap pembacanya zero pengetahuan (kot..)

Tapi la ni..cover depan pancing artis yang jelita gelita..iklan lak bersepah-sepah..isi lak kurang..MR pun bukan selalu beli dan habit abah tidak pula keturun pada MR sekarang..busy..busy..kalau hari ini MR beli, kang 2 minggu lagi baru MR baru sempat baca..ni hah pun bawak sampai ke opis!!!

Nota Diari : Membaca Itu Perlu..cehhh

Tiada ulasan: