Khamis, 27 Disember 2012

sepetang di permaisuri



inilah pic yang selamat mama ambik semasa berada di tasik permaisuri. huuuu dengan cuaca yang agak mendung buat mood mama pun terasa sore gitew..
wooo sirap darah mama sebabnya toleh kanan dan kiri dak cerap tak ada..kita sibuk dok arah akaknya berpossing, dak cerap lak main nyorok kat bangku duduk..kang aku bagi pang lah kalau hilang tak niaya dibuatnya. fuhhhh sabau jer hati bawak bebudak ni jalan. yelah masa cuti macam nilah mamanya nak bersama..huk huk huk
letih dan puas tengok panorama petang, mama terus entry dalam blog kesayangan mama nih..kifs ni pun macam tak boleh tenteram lagi fizikal dan mentalnya..ada jer buat mama dia menjerit! geramnya............

Tiada ulasan: