Rabu, 12 Disember 2012

Tak Salah Untuk Berbakti!



Hewhewhew..entri macam angkut bakul sendiri wehhh..lantaklah, anggap sabagai cabaran dan betullah, tak salah untuk berbakti kepada keluarga sendiri..masalahnya, dah memang salah MR sendiri letak parking kendiannya lupa nak ambik kupon letak kat dashboard kereta arwah ayah MR..huihuihui....

memang dah terfikir malam tadi, apa akan berlaku pada 12/12/2012????

tup-tup dapat panggilan daripada adik kat Melaka nun..katanya surat saman parking daripada MBPJ dah  tiba tadi!!! sakit siottttttt

MR tanyalah berapa? emmm tak banyak, katanya kompaun RM100 itu pun dah kurang daripada asal RM150..sabau ajelah..insiden 27/9/2012..yelah perot dah lapau, zupppp ambik parking kat berhampiran kedai mamak Jamal kat Kelana Jaya..ending, ambik kau...............tersentap jantung MR lepas makan, nak ke arah kereta dah terselit kat waiper, sehelai kertas putih yang agak panjang...faham dah.....dusshhhh...

jarang MR berputus asa...sekali lagi, doa apalah yang ada, segala mak doa MR baca..yakin keberkatannya..ALLAH dah janji! memang doa solat Dhuha yang MR terlebihkan baca!!!! tak apalah janji aku berdoa..kendiannya, MR terus on website MBPJ..cek status samanlah!!!!

eh eh eh..ada promo untuk pembayar kompaun parking ler..dalam surat RM100 tapi ada tawaran jadi RM90..TAPI disebabkan MR konpiden nak bayau hari ni jugak, MR pun log in ler dalam website dia orang..kawwww..bersyukur sesangat mak nyahhhhh

memang rezeki nyah...dari RM100 turun RM90, turun lagi jadi RM50!!!! ni lah berkat nak bantu ringankan beban sedarah sedaging aku tuh..walaupun adik MR cakap, tak apalah nanti aku yang bayau tapi MR cakap eh, apa lak..aku yang bawak akulah yang bertanggungjawab bayau!

SYUKUR ALHAMDULILLAH..tak salah untuk berbakti..

Nota Diari: Berhati-hati Cari Parkir..

Tiada ulasan: