Selasa, 4 Disember 2012

Tau Naik Sedap..

Esok MR akan cuti, untuk dia eh..untuk dia eh..untuk kereta aku la oi...siaplah kang saper yang jadik mangsa carian MR hahaha untuk ganti MR esok..kenalah servis baik punyer untuk kenderaan MR nih sebab kang minggu depan nak pi sanggar kerja pulak..tak pasal-pasal kang tersedak lak kat tepian atau tengahan highway..dahlah PLUS sekarang lambat benau serbis dia memusim cuti sekolah ni (eh..ye ker?)

Sebagai pemandu terhebat, kenderaan mestilah dijaga dan dibelai tanpa mengira status kereta tersebut..ater nak sedap kan? cukup taim, pi lah serbis bagi licin sikit minyak gear box tuh..tau sentel je tahap melampau ar sengal! Fuhhh kaw MR..taim gaji belum tiba lagi dah sekarang poket berdenyut..nyut..nyut..mujurlah semalam MR dan sesebelumnya amalkan zikrullah, ayat seribu dinar dan selawat murah rezeki..

Allah itu MAHA MENDENGAR..dan MR pula bukan jenis meminta sesama manusia..rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari..tekan ATM mesin, alhamdulillah..ada rezeki untuk kami dan anak-anak..
-SYUKUR ALHAMDULILLAH-

tu lah yang MR kena buat esok, ada ongkos bolehlah..kena arrange time kalau ada ongkos!

Nota Diari : Beringat Cepat Selepas Teringat

Tiada ulasan: