Khamis, 17 Januari 2013

Diserbu jabatan agama?


emm..malam tadi angin ribut tsunamo melanda lagi di dalam rumah kami anak beranak..bertahan kesabaran dibuatnya bila bebudak nih yang makin meningkat umur saling bergaduh antara satu sama lain..balik dari kerja, belum lagi mak dia pecat tudung kelazimannya serentak budak-budak ketot nih pun akan pecat seluau sendiri (off coz baju pula minta bapak dia bukakan!)

ntah sapa yang mengajar tidak pula diketahui..kan dah lawa-lawa, wangi-wangi dari rumah pengasuh? tapi sampai rumah nak mandi air terjun lagi (bahasa anak-anakku)..mungkin sebab kanak-kanak nih tengok terutamanya bapak dia orang dah berkensal (tuala mandi) agaknya..hu hu

yang bestnya tuh, tapi disedari si bapaknya dah snap satu gambau, untuk kenangan istimewa kata si suami tercinta..

malam sebelum tidur, buat semakan mengejut (kununnnn)

aikkk, ini pic macam orang yang kena serbu dari jabatan agama da!!!!

geram mama...dak Cerap menunduk nampak sangat kebersalahannya........menudu kesedihan, macam baru kena kitai dari bapaknya le tu kot...dak akak, fuh....boleh tahan berkemban korang yer...tapi mama di mana ketika ini ya?????

Nota Diari : Anak Permata Agama dan Negara


Tiada ulasan: