Khamis, 31 Januari 2013

Kabinet Detolf IKEA



28 haribulan, masih lagi nak bersiaran ke Damansara dan yang tak enaknya, duit hampir gering sebab semalamannya pulak baru berhabisan di CH..urghhhh saketttt

disebabkan rumah kami di CA belum ada lagi almari, maka ditambah lagi dengan adanya promosi terbaik, dengan tidak berlengah kami terus buat keputusan untuk menyambar satu produk tersebut di IKEA..pejam mata bayau dengan harga promo RM179

malam tuh jugak MR minta cik hasben pasang almari kaca IKEA
hasilnya, amat memuaskan hati ni..dah tak ada lagi barang-barang tersimpan dalam kotak..

anak-anak pun, sekali cakap..alhamdulillah, dengar cakap mama dia yang macam singa ni..jangan sentuh, nanti tangan ada kena gigit dengan oppa (kucing siam rumah pengasuh..hi hi)

so, korang..kalau ada yang berminat apa lagi...pi lah IKEA..woooo

Tiada ulasan: