Rabu, 16 Januari 2013

Ketuk-Ketuk Keyboard


rindu semakin mencengkam perasaan bilamana masa begitu cemburu untuk saya menghapdet belogku ini! insyaAllah, kelapangan yang ada ini walaupun sebentar cuma tetap mama rocky akan bereceran di sini..hi hi..

walaupun 16 hari berada dalam tahun 2013, perjalanan hidup diteruskan seperti biasa..ehemmm, ada masalah atau tiada masalah itulah yang dinamakan kehidupan..

ada keluarga dan ada anak-anak membuatkan saya terlupa sebentar hal-hal yang boleh menyentap jiwa halusku ini..ha ha..layan 'kegatalan' suami dan perangai anak-anak lagi bagus..bak kata pencinta bahasa, hidup ini terlalu singkat untuk memikirkan perkara yang tidak bermanfaat kepada seluruh hidup kita! wooo...

dan lagi seminggu juga inilah, masa terasa 'pack' sangat-sangat kerana memikirkan lojing kami di Penang nanti..sayangnya Rumah Tamu tidak dapat menerima kehadiran kami anak beranak lantaran ada serombongan lain dari jauh..plan B memang ada, ke tanah tinggi Cameron tapi...emm hatiku masih tertinggal di pulau pala! 

yang pastinya, sebelum berakhir seminggu ini ada beberapa tugasku yang belum tertunai..gambar pasport untuk sayembara, servis kereta dan beli 10 bungkus Dumex untuk dak akak dan dak Cerap..semoga tugasan rasmi dari seorang ibu yang kena bekerja dari rumah dan pejabat ini mendapat perlindungan dan sebesar Rahmat daripada Allah SWT..amin!!!!!

Nota Diari : Tiada Tolehan ke Belakang Lagi, Jika Tercicir, ambil dan Terus Berlari!!


Tiada ulasan: