Rabu, 20 Mac 2013

Gift Comel Untuk Rakan Blogger!


mama rocky ni mungkin tak pandai nak jaga hati rakan-rakan tapi terus terang ada terselit di sanubari ni perasaan ingin menjaga sebaik mungkin ikatan persaudaraan sesama blogger sama ada yang dikenali secara langsung atau tidak..

justeru, saya dengan rasa rendah diri ingin kerjasama rakan-rakan blogger yang terbaca post saya hari ni agar dapat memberi alamat u ol bagi memudahkan saya mengirimkan tas tangan seperti pic di atas..

sesiapa yang nak pun, persilakan untuk p.m saya dan tak kisah untuk jadi follower blog yang tak seberapa ini..pastikan "rebut" dalam tempoh seminggu ini bermula esok taw!

saya rasa, inilah cara saya nak hargai kalian..terima kasih kawan-kawan!

4 ulasan:

BAHIYAH AMANI berkata...

Salam Zaila,

Perghhh...cantik2lah, design skrg yg color blocking! Rugi sape2 tak respond nih. :)

Mama Rocky! berkata...

Salam kat Bai..haruslah color blocking utk wanita-wanita berkarisma..so kak, jgn luper sent alamat yer..invite juga kawan2 blogger yg baru, klu sudi follow ler..nyehnyehnyeh..bukan perasan baik kak, saja buat kawan-kawan hati heppi.. ")

suterazen berkata...


As Salam,

Kaksu mai singgah niii...

Salu dgr nama Zalia from Bai...tapi baru sempat singgah ari ni bila Bai up the entry..very nice blog, keep up writing dear.

Mama Rocky! berkata...

salam kak su..salam ukhuwah untuk akak jugak yer..terima kasih follow dan komen membina dari akak..tunggu yer dari saya *__*