Rabu, 10 April 2013

Johor Darul Takzim Player Escort!



wuah wuah wuah 
bebulu orang lain tengok kau nak oi..
gasak la, mama tak heran kalau ada yang meluat ha ha ha

dasat weh, Johor Darul Takzim ada kids player escort..ahli baru..
hik hik hik

itu azam ayah dia orang lah..
two tonez ler katakan..jdt memecahkan tradisi persembahan t-shirt..ok, santexxx ")
dan lagi tmj menerajui tampuk pimpinan
tu antara yang menyebabkan ayahnya berapi dan bersemangat

tapi kalau jdt kalah, sanggup tak beli surat kabau kau..
koh koh koh
kata harimau selatan

 nota diari : JJJ hilang di mata, di hati tetap dikenang

2 ulasan:

BAHIYAH AMANI berkata...

OOOO...ni ke jersi Johor tuh. Hari tu ada jugak le budak2 student ni ckp jersi Johor sekarang ni glamer dan byk jual merata. Masa ni penangan Johor lawan Terengganu ler. Tapi malang nyer akak tak penah nampak lagik.

Mama Rocky! berkata...

emm gitulah gamaknya kak..penangan bola punya hal..layan ajer..kalau kat pasar mlm dah terjumpa, serendah seploh henget pon ada..teringin gak nak intai kat ikhsan tapi tak tahulah dah jual ke belum..eiiii *x*