Jumaat, 3 Mei 2013

3 Sifat Suami Harus Diintai Oleh Isteri!




malu tapi mahu

kalau dah sanggup dan berkenan dengan pakaian misalannya, sanggup tak tukar ganti sampai 3-5 tahun..
nak cakap kat bini, tolong belikan...payah!

romantik tapi ganas seh

i'm a big macho man....
istilah bagi orang lelaki yang gah lagaknya perkasa

diam-diam ubi

kalau ubi, adalah hasilnya
tapi kalau dah namanya lelaki...
sekali cakap hilang segala teka-teki!






4 ulasan:

BAHIYAH AMANI berkata...

Aduhhh..byk yg tersirat maksudnya nih Zaila. :-)
Zaila tak balik mengundi ke?

Mama Rocky! berkata...

hokhokhok tersirat tu tak ler hakak oiii..saya tak balik ondi kak..waaa pengakuan terbukes ni...kawasanku kawasan DALAM ALAM PERCINTAAN..bulatan dengan barisan maner pergi ntah? akak ondi pos ke?

BAHIYAH AMANI berkata...

Akak mgundi kat Kajang, lupa nak tukar tempat mengundi hari tuh. Hari tu pun akak pun xnak mengundi tp husband akak xnak bawak akak blik dungun, dia suh mengundi!

Tgok le nanti kalo akak rajin :-)

Mama Rocky! berkata...

yer..sy nanti pun nak tukau alamat..terlebih sudah makan minum di cheras ni, so harus berkepuk kempen 5 tahun lagi kan? selamat mengundi kak... ")