Khamis, 12 September 2013

Gath Member SKBB 2013!

kredit foto: anisaida

alamak..
pagi-pagi saya dah terima wassap daripada Yana, taukeh warisan stesen minyak Petronas..sebenarnya dia ni kawanku sejak dari sekolah rendah lagi..tup-tup jer mengirimkan berita nak buat gathering awal Oktober ni kat MITC..kira macam reunion ar wak, untuk we ol batch 1986-1991..emm mr macam berminat tapi dalam kapla ni dah macam-macam nak tanya..

emm yang tak best tu, buat hari isnin..esok tu kan kena bekerja? dah la daku ni kakitangan awam..pecinta kerjaya la katakan..wakaka..berbulu ke kau weh???

bikin seronok gak kalau jumpa kawan-kawan lama ni nak-nak lagi zaman sekolah rendah..konpem banyak cerita-cerita busuk masyuk..nyehnyeh..mama suka..mama suka..tapi yang best tu, dia orang-dia orang ni nak tahu macam anak dah berapa, dah kahwin ke, eh kau kahwin lain ke, kau kerja apa sekarang, kau kerja kat mana, tinggal kat mana..bla..bla..bla..

sehhh
nanti-nantilah mama fikirkan nak pergi atau tak..
tapi rasa-rasanya jawapannya dah ada..

Nota Diari:

-Tiada dulu tiada Sekarang-
-Kalau dah pandai jangan nak membongkak-
tata

Tiada ulasan: