Selasa, 3 September 2013

Hanya Luahan


tajuknya seakan ganas..ahh inilah ayat penyejuk hati kot tapi lebih kepada provok!
hakikatnya dan realitinya saya tidak suka bersikap plastik atau bermuka-muka..jadinya bila saya tak suka bertalam-talam maka dengan sendirinya saya tak suka orang bersikap plastik!

mungkin ada sebab-musabab si polan bersikap sedemikian..nak jaga hati? hahaha...
tapi pedihnya jiwa bila ada yang menikam belakang..
aduh..ramadhan baru berlalu dan syawal bakal mengusung hari menjejaki langkah ramadan!

sejujurnya saya sendiri amat anti perkataan BENCI..
benci mungkin ada sebab dan lihat pada situasi atau keadaan..
siapalah kita nak menutup mulut-mulut di luar sana yang ingin mencanang privasi kita!

makanya..
saya ingin kembali ke 'dunia asal' saya 
mengetus qasidah bahagia
mencari kolam ketenangan dengan pena-pena sastera
menghabiskan ruang dan waktu 
menyiapkan eceran-eceran yang pernah ditinggalkan
sedikit masa lalu

-ini janji waktu saya-

Tiada ulasan: