Isnin, 21 Oktober 2013

Bersiaran Lagi Dari IKEA ye!!


Salam kasih sayang semua..
hai mama-mama di luar sana, apakhabar yer?
korang semua dah susun-susun @ kemaskan rumah ker?
adoshhh
mama rocky kalau jadi suri rumah mau ada jer benda nak buat
masak mengemas macam-macamlah kan..
sapa yang tak teringin nak lakukan semua
dari air tangan kita sendiri kan?
tapi macam mr ni pun, walau tak guna khidmat
pengasuh-pengasuh upahan
kerja rumah tetap kerja rumah, wajib jalan!
kang sakit mata ni hah..makan dalam weh..

okeh, baru-baru ni
cik hasben ni dok pujuk pi jenguk IKEA
mama ni, dah macam ni mood tak menentu
bantai layan ajelah
lepas asar, dusshhh exit ke sprint h/way
tol pun tollah
jom layan pic kat bawah ek..



ni beg sempat dirembat, RM65 se..katanya dari koReA



oh..mama pasang FlasH jap..hah..terang kau..
tu katalog kuning tu tahun 2010..
simpan lagi tau..


aduihhh cik hasbenku terselak auratnya
dak akak setia di sisi bapaknya
eh si bujang mana??
ok, dah tido..
sampai rumah dekat jam 11 malam ler..


aktiviti pasang-memasang
laiva bookcase
harta ni tengah promosi tau
RM75
sedap gak kayunya *tapi tak leh makan
lembut ar..


siap dah pasang
tak sampai setengah jam cik aziz pasang
khusyuk giler pasang
aku menegur pun bunyi emm, aaa, emm, aaa jer...


ha..
tu baru siket mama rembat pensil tu
hihihi


layan jer gambau ..


ada 2 benda mama nak cakap
tengok dinding belakang
sangatlah cantik
hasil kreatif sakinah dan asyraf
oh yang lack merah tu pasang lambat lagi..
idea..idea..


ishhh..sakit siket bang..
regernyer cik hasben lah poketnya panas
bininya cekau beg korea tu jer..

-sekian stori kali ini-

terima kasih..

4 ulasan:

Fizah berkata...

lack tu rm199 ke? adoih ikea ni, mahal bebenor...huhu

Mama Rocky! berkata...

yang dalam entri ni, lack tunggal tu..harganya RM79..eii memang kat ikea tu, sakit kadang2..akak cari yang lain..hihi ")

cik hani berkata...

kat ikea ada yang mahal ada yang murah. kena pandai cari la kan..

Mama Rocky! berkata...

cik hani : betui-betui..setuju sangat dik!