Isnin, 28 Oktober 2013

Koleksi Cun Diari dan Notebook


wau
tajuk entri tak tahan..emm ada aku kisah?
mama rocky pasti sangat-sangat
hangpa di luar sana
mesti ada diari memasing nak-nak masa zaman sekolah rendah atau zaman sekolah menengah dolu-dolu kan? hihi..mama rocky sendiri tak pernah missss u...saban tahun, macam dirasuk hantu raya supaya diari yang lama dapat diganti yang baru..alah, macam malu-malu nak mengaku ada diari konon...wehihi..mama rindu sesangat siot kat zaman bengong mengong nih..asal ada peristiwa manis atau pahit mesti mama catat dalam diari tau..yang pasti diari mama tu tak pernah terlepas dari tangan ini..kahhhh

menjelang kedewasaan, menjejakkan kaki pula di ipt
maka kelangsungan memori ini 
masih lagi dalam musim bunga-bunga cinta..
tak pernah rasa jemu untuk
mengabadikan memori di dalamnya!

wau lagi..
diari dan notebook
macam dalam pic di atas, antara yang masih
dalam koleksi terbaik 
yang kusimpan sehingga kini!

sayangnya
diari mama rocky kini lebih 'rasmi' dan emmm...
tak mau cakap lebih, tapi biasa ler
lebih kepada rasmi-rasmi gitew..
sedehhhhhh

mama ni memang jiwa jiwang
opkos..
hidup mesti beremosi ma, baru kita dapat menikmati 
erti HIDUP
kahhhh..
korang macam mana, ada diari lagi?



2 ulasan:

Fizah berkata...

sy pun suka tulis diari dulu..;)

Mama Rocky! berkata...

Fizah :: diari umpama peneman setia..hikhikhik