Selasa, 22 Oktober 2013

LAcK Wall sHeLf - kisaH IKEA Lagilah..

LACK Wall shelf unit IKEA Narrow shelves help you to use small wall spaces effectively by accommodating small items in a minimum of space.

sumber :  IKEA

ALhamdulillAH
berCerita lagi mak ni hah tentang belian mak masa 
kat ikeA itu hari

rentetan entry mak sebelum ni 
ni ler barang yang belum kuau dari kotak
cik suami simpan dulu bawah katil 
harta donia regernya RM199
* harap terjawap persoalan mama Fizah
hihi *_________*

mama rocky tak tau naperlah nak oi
kenapalah konsep kat ruang tamu
nak dipalit dengan warna garang-garangan 
letih pikio..

pasangannya tu 
yang lack tunggal yang regernya RM79
ala-ala rak atau para tunggal ler bawah tv nanti
gasak ar 
mama rocky diam jer..tunggu dan lihat jer..

okeh..
kita jumpa di lain entri yer
nanti mama rocky hapdet lagi.

*nota diari *

Mendeko Menghilangkan Tekanan (*wauuuuu)

2 ulasan:

cik hani berkata...

setuju..mendeko sangat menghilangkan stress saya.. saya tiap malam balik rumah lepas kerja mesti tengok rumah dan pikir nak susun ape lagi

Mama Rocky! berkata...

cik hani: ater dah rumahtangga kita kan..puas hati dengan titik sentuhan sendiri, walau bukan sehebat eric @ pakar dekor di luar sana....