Jumaat, 11 Oktober 2013

Projek Mengemas Bilik Anak-Anak


Salam petang jumaat semua..
mama rocky sekarang masih on going toch up bilik nombor tiga rumah kami
ishh..ishh..belum perabih mengemeh rumah aku nih!!
pening pun ada..
sikit-sikit mengemas, susun-susun barang lak menjadi kegilaan mama

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



dolu-dolu punyer entri mr ada ceritakan di sini  tapi disebabkan terlalu menyakitkan mata dan sukar pencarian sesuatu barang, maka berlakulah lagi aktiviti sisihan di bilik ni..inipun masih belum siap sepenuhnya..huhu sedehhh :(




see..anak dara mr masih lagi nak menempek..dak kakak sukalah kalau mamanya ni mengemas bilik ni..kesian belum sudah lagi nak! Tak ada idea nak mengemas toys yang ada kat atas tingkat tu..wah..kena skodeng member blogger yang kaya dengan dekorasi rumah ni..jeng..jeng..jeng..

2 ulasan:

cik hani berkata...

banyaknya toys dia..
takpe kak..slow2 kemas barang nanti siapla tu

Mama Rocky! berkata...

cik hani: tu lah dik oi..baru 80% siap..letih jugaklah perabeh waktu hujung minggu lepas..