Rabu, 20 November 2013

Tikar Orderku Dah Tiba!



salam tengahari
saja nak masukkan entri ni
tikar evamatik ni dah sampai hari sabtu lepas!
seorang posmen yang baik hati telah menelefon mama
mana taknya tuan rumah @ ibu pengasuh anak-anak mama tiada pada masa tu!
mujurlah puan Fizah pemilik blog Susun Atur Sioca
ada letak nombor handphone mama
gila kawww menunggu
tak sabau menanti barang yang dikirim!

mama suka sangat, cik laki pun puji
sebabnya dah lah ringan pastu mudah dicuci atau dilap
(* baru pakai dak cerap dah tuumpahkan air milo...)
mama saja letak kat bahagian depan, di ruang tamu
dok molek-molek kat situ dulu yer
belum ada idea nak up deko..

korang, kalau sapa-sapa berkenan dengan tikar macam mama beli ni..jenguk-jenguklah blog puan Fizah..pelbagai warna pilihan ada..harganya pun berpatutan!

sekian, jumpa lagi!

3 ulasan:

Ayu Rashid berkata...

Tikar plg popular sekarang. Pegi nilai 3 haritu majority org jalan sambil bwk tikar ni termasuklah kitorang hahaha.

Mama Rocky! berkata...

Terima kasih komen Ayu..yup..saja mau try tikar nih..hihi

Fizah berkata...

hii komen entri lama...comeyyy :))