Selasa, 10 Disember 2013

Bila Mau Dapat..



salam semua
sekarang dah minggu kedua dalam bulan disember
esok tarikhnya cantik sangat
11.12.13
kalau mama rocky di melaka
bolehlah wish dengan mak gue 
sebabnya itulah tarikh keramat antara mak dengan arwah pak
tapi tak po lah, adik aku ada kat sana
bolehlah dia bawa jenjalan orang tua tuh 
makan sate dengan cendol kat kampung jawa..huhhh

okehh
ni nak cakap pasal majalah paberet daku
majalah tentang deko lah apa lagi..
masih tercari-cari..sold out je kat area sini
bukanlah pekan kecik tempat kerja @ tinggal aku nih
ke aku yang tak berenang ke tempat lain

seronok weh kalau dapat mentelaah 
pada mr, macam kaw tengah ratah makanan kesukaan
macam tu lah ibaratnya
kalau ada yang tak suka baca tu
aku tak boleh kata apa ar
kira kaw punya pasal lah, ada mak kisah?

setidak-tidaknya
bila membaca, input mari
kita adapt ikut kemampuan dan kreativiti memasing
alahai sesuka jer, setidaknya release minda
korang pulak baca apa bulan nih?
nanti mr sekodeng blog hangpa la yer...

3 ulasan:

UMIE SUE berkata...

moga tercapai hajat..

Mama Rocky! berkata...

masih mengintai lagi sue akak ni di kedai buku..jenuh makkkk :{

MamaHarriz berkata...

mmg best cuci mata dgn majalah ni..