Rabu, 12 Februari 2014

Projek Deko Lagi- Living+Dining Room



sayang semua!!!!
mama kangen nak update status tapi nak buat macam mana
kesuntukan dan kekangan masa
membatasi pergerakan jari jemari mama..auchhhh ")

pic ni sebenarnya mama rocky dah upload kat laman IG mama
emmm ni lah sikit lebih kurang hasil kerja yang tak seberapa kami laki bini
seadanya, tak jugak besar-besaran mendeko rumah
ikut kemampuan yer..

ruang kami ni jenis memanjang
so tu yang cik hasben menjadikan ruang dining sebagai pemisah 
antara living room 1 dan 2
tapi ruang tamu yang utama, main bantai jer buat masa ni
ruang tengah pulak adalah khas untuk 'dining'
cengitu lak...bantailah nak, rumah memasing pandailah deko..kohkoh
wooo pening nak mengemas
masih mencari idea untuk tochup teratak kediaman kami
rasanya cukuplah dulu
bab-bab nak mengemas secara tegar ni
almaklum ler, menunggu masa nak 'push'
eiiii...doakan segalanya selamat dilindung dan dirahmati Allah..amin!